Įgyvendiname antrąją projekto dalį
- Informacija
- Paskelbta: 2012 sausio 24, Antradienis 10:47
Dar 2011 metais Antazavės Juozo Gruodžio vidurinės mokyklos mokytojai pradėjo vykdyti Tolerantiško jaunimo asociacijos inicijuotą Europos socialinio fondo finansuojamą projektą „Mokytojų, moksleivių, tėvų ir NVO atstovų tarpkultūrinių gebėjimų plėtra“ (Nr. VP 1 – 2.2 – ŠMM – 05 – K – 01 – 043) įgyvendinant 2007 – 2013 metų Žmoniškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto “Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę VPI – 2.2 – ŠMM – 05 – K „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių švietimo metodų kūrimas ir diegimas“. Kartu su mumis projekte dalyvauja dar 9 savivaldybių mokyklos partnerės.
Projekto tikslas - ugdyti mokytojų, tėvų, NVO atstovų ir moksleivių tarpkultūrines kompetencijas, atnaujinant ugdymo turinį inovatyviais metodais. Projektu siekiama, kad tarpkultūrinis pažinimas taptų sudedamąja moksleivių ugdymo proceso dalimi.
Pirmoje projekto dalyje buvo apmokyti tikybos (mokyt. V. Truskauskienė), anglų kalbos (mokyt. I. Dudajeva ir R. Vabolytė), rusų kalbos (direktorė A. Svidinskienė), matematikos (mokyt. D. Jankauskienė, A. Girčienė), geografijos (mokyt. A. Svidinskas), istorijos (mokyt.D. Tvardauskas), biologijos (mokyt. L. Mažiulienė), vokiečių kalbos (mokyt. J. Vainikevičiūtė), dailės ir technologijų (mokyt. D. Mieliauskienė) mokytojai bei tėvų grupę atstovavusi soc. pedagogė D. Raguotienė, kurie savo pamokų metu ar kitoje veikloje susiduria arba gali susidurti su tarpkultūrine tematika. Mokymuose dalyvavę mokytojai įgijo tarpkultūrinių kompetencijų, kurių ugdymas yra svarbus ne tik sėkmingam pedagogų darbui, bet ir į moksleivius orientuotoms projekto tolimesnėms veikloms, tarpkultūrinio ugdymo metodų diegimui formaliame ugdyme.
Antrosios projekto dalies seminaruose minėti mokytojai ruošė mokymo metodų aprašus įtraukiant tarpkultūrinių kompetencijų ugdymui tinkamus inovatyvius metodus savo dėstomajam dalykui.
Jau praėjusių metų gruodžio mėnesį kai kurie mokytojai (matematikos mokytoja D. Jankauskienė, 9 –oje klasėje, A. Girčienė – 11-oje klasėje, dailės ir technologijų mokytoja D. Mieliauskienė – 10-oje klasėje, vokiečių kalbos mokytoja J. Vainikevičiūtė 6-oje ir 7-oje klasėje) formaliame ugdyme pradėjo taikyti seminarų metu paruoštus aprašus.