Mokyklų tobulinimo programos vykdymas gimnazijoje

ppp
    2018–2020 m. m. gimnazija dalyvavo projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologijų mokslų priemonėmis“. Pagal šį projektąbuvo gauta 1-4 ir 5-8 klasių ugdymo procesui reikalingi mokymo priemonių komplektai. Laboratorinės įrangos 1-4 klasių mokinių ugdymui gauta už 2158,64 Eur.5-8 klasių mokinių ugdymui – už 4398,35 Eur.

    Pirmieji naujas mokymo priemones išbandė pradinukai.

    Pirmokai matematikos pamokose išsiaiškino, kas matuojama kilogramais, smagu buvo sverti obuolius, apelsinus, saldainius. Susipažino su įvairiais laikrodžiais. Išmėgino smėlio laikrodį, kurį vėliau pritaikydavo užduočių laiko atlikimo nustatymui. Naudojo matavimo indus, puodus, stiklainius ir stiklines. Lietuvių kalbos pamokoje skaitė tekstą, kuris parašytas atvirkščiai ir jam reikalingas veidrodėlis. Pasaulio pažinimo pamokose, atliekant tyrimus, prireikė padidinimo stiklo. Mokiniai, tyrinėjo smulkius gyvius gamtoje, apžiūrinėjo smulkesnes sėklas, o žiemą – tyrinėjo šerkšną ir snaiges. Pamokose „Oro yra visur“ naudojo stiklines, mėgintuvėlius, polietileno plėvelę. Atliekant tyrimą išsiaiškino, kas tie iš vandens kylantys burbuliukai.

    Antrokai per matematikos pamoką naudodamiesi matavimo juosta ir matavimo rulete smagiai matavo klasės, koridoriaus ilgį ir plotį. Ypač smagu buvo matuoti klasės sienos aukštį. Per pasaulio pažinimo pamoką susidomėję stebėjo, kaip vanduo priklausomai, nuo temperatūros, keičia savo būseną. Matematikos pamokoje „Termometras“ mokėsi matuoti savo kūno temperatūrą. Termometrus gamino ir patys mokiniai iš popieriaus.

    Trečios klasės moksleiviai su dideliu susidomėjimu atliko įvairius bandymus ir naudojosi įvairiais prietaisais, esančiais gamtamokslinėje spintoje. Tai darė tiek pasaulio pažinimo, tiek matematikos pamokų metu. Mokiniai jau išbandė masės, tūrio, ilgio, temperatūros matavimo prietaisus. Svėrė įvairius daiktus, lygino jų masę, mokėsi naudotis skirtingomis svarstyklėmis. Naudojosi skirtingais ilgio matavimo prietaisais, matavo žingsnio, klasės, mokyklos koridoriaus ilgį. Naudodamiesi termometrais nustatė klasės ir kitų mokyklos patalpų temperatūrą, matavo vandens temperatūrą vandeniui verdant ir vėstant, tyrinėjo ledo savybes. Įsimintinos pamokos buvo ir magneto savybių, medžiagų tirpumo tyrimas, skystos medžiagos spalvos atradimas, orientavimasis aplinkoje pagal kompasą, vandens būsenos kitimas. Trečiokai atliko keletą bandymų naudodamiesi padidinimo stiklu. Savo atradimais dalijosi su kitų klasių mokiniais.

    Ketvirtos klasės moksleiviai susipažino su mikroskopu – prietaisu, leidžiančiu pamatyti ląstelę, bakterijas. Mokiniams įdomu buvo praktiškai atlikti užduotis orientavimosi aplinkoje pagal kompasą, nustatyti ir ieškoti daiktų pagal nurodytas kryptis. Dalindamiesi patirtais įspūdžiais, įelektrinę balionus sužinojo, kas yra statinė elektra, jungė elektros srovės grandinę, sužinojo, kurios medžiagos yra geri laidininkai, kurios – blogi. Kaip tai panaudojama praktiškai.

    Gavus šias priemones pradinukų ugdymas tapo patrauklesnis, praktiniai užsiėmimai labai patinka mokiniams, yra suprantami.

    Gautos priemonės sėkmingai naudojamos ir 5-8 klasių gamtamoksliniam ir technologiniam ugdymui.

    Ugdymo proceso metu chemijos pamokose buvo atlikti laboratoriniai tyrimai: „Rūgšties ir šarmo sąveikos tyrimas“ – 9 kl., „Vandens kokybės tyrimas“ – 10 kl., „Natrio hidroksido masės dalies valiklyje „Kurmis“ nustatymas“ – 9 kl. Laboratoriniai bandymai:„Priemaišų iš valgomosios druskos atskyrimas“ – 8 kl.,„Kokie reiškiniai vyksta degant žvakei“ – 8 kl., „Geriamosios sodos skaidymas“ – 8 kl. ir kt.

    Gauta laboratorinė įranga naudojama ir kitų pamokų metu, moksleiviams atliekantįvairius kitus laboratorinius tyrimus ir bandymus. Visos priemonės yra prieinamos ir gimnazijos klasių mokiniams.

    Naudojant gautas priemones pamokos tapo vaizdingesnės, paremtos praktika, gilesniu žinių įtvirtinimu. Tai puiki galimybė kiekvienam įvairių gebėjimų mokiniui išbandyti ir atrasti save.

Pradinių klasių mokytojų metodinės grupės
pirmininkė Janina Malcienė

 

83582111 301480767535228 8410198847841632256 n

101524794 826080751256775 7302288076510855168 n

101703941 275205327001380 6563599073633370112 n

101845395 2023837484426335 5907687894574694400 n

 

Kontaktai

Biudžetinė įstaiga

Dvaro g. 4, Antazavės k.,
32260 Zarasų r.

Tel./faks. (8 385) 41 418
El. p.
antazaves.mok@zarasai.lt

Juridinių asmenų registras,
kodas 190205194

emokykla 120

Pamokų laikas

1. - 8 15 - 9 00

2. - 9 10 - 9 55

3. - 10 05 - 10 50

4. - 11 20 - 12 05

5. - 12 25 - 13 10

6. - 13 20 - 14 05

7. - 14 15 - 15 00

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

patyciu dezute

 „Patyčių dėžutė“ – tai platforma, skirta mokiniams, jų tėvams ir mokytojams anonimiškai pranešti apie patyčias mokykloje

 

 

 

 panele2

 stt baneris 2

tv linija 250

kokybes krepselis

 projektas

420x594 pienasvaisiai t

SRF logo 

pr rem1



pr rem3

 

 

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Mūsų gimnazija 2017-2020 m. dalyvauja ES projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001), įgyvendinamame pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą.

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto metu gimnazija bus aprūpinta gamtos ir technologinių mokslų (GTM) mokymo priemonių bei įrangos komplektais pagal mokinių skaičių. Projekto įgyvendinimas prisidės prie gamtos ir technologinių mokslų populiarinimo, šių dalykų ugdymo kokybės, didins mokyklos veiklos efektyvumą.

Informaciją apie projektą galima rasti ŠAC svetainėje:

http://www.sac.smm.lt/

2024  Antazavės Juozo Gruodžio pagrindinė mokykla