Ekskursija į Latviją

Titul 2Titul 3

    Ankstyvą birželio 4-osios rytą mes, 5-10 klasės mokiniai, dideliu autobusu pajudėjome į neįprastą mums kelionę – ekskursiją į kaimyninę šalį Latviją, o tiksliau į jos sostinę - Rygos miestą. Ši kelionė buvo ilgai laukta, daug kam ilgai svajota, juk Latvija – artimasis užsienis buvo daug kam nepažįstama vieta, kurioje nebūta. Tad laukė nauja patirtis, visi nekantravome, kokia bus mums ši diena.

    Pažintį su Latvija pradėjome dar būdami autobuse – stebėjome kraštovaizdį, besikeičiančius gamtos vaizdus, labinomės su miestais ir miesteliais, su kuriais mus arčiau supažindino gidė Lidija, lyginome Lietuvą ir Latviją, ieškojome šių šalių skirtumų ir panašumų, klausėmės Rygos miesto įkūrimo istorijos, legendos apie latvijos vėliavos spalvas. Atvykę į Rygą – senąjį Hanzos sąjungos miestą, stebėjomės ir grožėjomės miesto ir pastatų dydžiu. Niekada nesu buvusi Rygoje, todėl man buvo ypatingai įdomu pro autobuso langą stebėti miesto panoramą.

    Pirmasis mūsų ekskursijos lankomas objektas – Zoologijos sodas. Skyrėme dvi valandas pasivaikščiojimui, apžiūrėjome, fotografavome zoologijos sodo gyventojus, fotografavomės kartu su jais. Šiame zoologijos sode gyvena apie tris tūkstančius 486-ių skirtingų rūšių gyvūnų, tad tai buvo puiki gamtos ir biologijos pamoka...stebėjome paukščus, roplius, žinduolius, ieškojome savo mėgiamiuasių gyvūnų. Labiausiai įsiminė pamatytos gyvatės - viena jų buvo įspūdingo dydžio, taip pat krokodilai, liūtai... Gaila, kad nepavyko išvysti visų gyvūnų, kai kurie tikriausiai ilsėjosi. Zoologijos sodą turime ir Lietuvoje, galėjome šiuos abu sodus palyginti. O labiau patikusį, visgi būtų sunku išrinkti.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

    Grįžę į autobusą, pilni įspūdžių skubėjome į Rygos automobilių muziejų. Įdomus faktas, kad šis automobilių muziejus turi didžiausią ir įvairiausią senųjų motorinių transporto priemonių kolekciją Baltijos šalyse. Muziejus yra labai modernus – gausu įvairių šiuolaikinių technologijų, ekranų kuriuose galima susirasti informaciją apie eksponuojamą automobilį. Taip pat pufas, ant kurio atsisėdus gali pasijausti lyg važiuotum dideliu greičiu. Apėjus visą muziejų išsirinkome favoritus, pagalvojome kaip būtų įdomu, jeigu žmonės ir dabar važinėtų tokiais automobiliais. Baigę apžiūrėti automobilius, turėjome progą pasirūpinti lauktuvėmis. Muziejaus esančioje parduotuvėje mokiniai pirko muziejaus ir Rygos atributikos, automobilių modelių.

10

11

12

13

14

15

16

    Nuvykę į Rygos senamiestį vaikščiojome kartu su mūsų gide. Ji mums parodė įdomiausias vietas- žymiausius pastatus, gatves, skverus, be gidės būtume tikrai pasiklydę. Mane stebino, kaip gerai gidė pažįsta Rygos miestą ir apskritai Latviją. Atrodo, ji žinojo kiekvieną istoriją, pasaką apie kiekvieną žymią vietą. Visą laiką stebino nuostabaus grožio ir didingumo pastatai, norėjosi įamžinti kiekvieną kampelį, detalę. Vienas buvo gražesnis už kitą, kiekvienas turėjo vis kitą priešistorę, legendą, todėl labiausiai patikusį tikrai būtų sunku išskirti... Pamatę svarbiausias vietas – Rotušės aikštę, Juodagalvių namus, Šv. Petro bažnyčią, miesto Katedrą, pastatą ,,Trys broliai“ turėjome laiko paklaidžioti po senamiesčio gatveles savarankiškai, pasigrožėti miesto architektūra, gardžiai papietauti.

17

18

19

20

21

22

23

24

25

    Smagiai pasivaikčioję ir daug sužinoję, viskas, ką norėjosi daryti, tai - atsipalaiduoti. Tą buvome suplanavę padaryti Jūrmaloje – viename garsiausų Baltijos šalių kurortų. Tad visi skubėjome susitikti su Baltijos jūra. Vieni liko prie kranto ir grožėjosi Baltijos jūros vaizdu, kiti nekantraudadami lėkė į jūrą maudytis. Mums labai sekėsi... atvykus į paplūdimį, mus sveikino šilta skaisti saulė, tad maudytis buvo dar smagiau. Vanduo gaivino, atsipalaidavome, daug juokavome ir juokėmės, vadinasi patyrėme daug teigiamų emocijų.

26

27

28

29

30

    Vykome į namus gerai nusiteikę, daug pamatę, sužinoję ir patyrę....Grįždami turėjome ir ugdymo karjerai pamoką -sužinojome apie gido profesiją. Gidė Lidija papasakojo mums, kaip ji pasuko gidės karjeros keliu, kokios asmeninės savybės ir gebėjimai svarbūs gidui, kokios kelionės yra jos mėgstamiausių kelionių sąraše, kaip ji ruošiasi savo darbui – kelionei su grupe, kaip jos buvusi profesija – orientavimosi sporto trenerės darbas padeda jos dabartiniame darbe. Be to, gidės darbą galėjome stebėti visos kelionės metu.

    Kelionė namo neprailgo, ji buvo pilna skambių dainų apie vasarą, o geros emocijos kupėjo per kraštus. Visų keliavusių vardu dėkojame gidei Lidijai ir ekskursijos organizatoriams už nepamirštamus įspūdžius, o labiausiai esame dėkingi mokyklos direktorei Aldonai Svidinskienei už sudarytas sąlygas keliauti, pažinti ir patirti.

Julija Krastinaitė, 8 kl. mokinė

Kontaktai

Biudžetinė įstaiga

Dvaro g. 4, Antazavės k.,
32260 Zarasų r.

Tel./faks. (8 385) 41 418
El. p.
antazaves.mok@zarasai.lt

Juridinių asmenų registras,
kodas 190205194

emokykla 120

Pamokų laikas

1. - 8 15 - 9 00

2. - 9 10 - 9 55

3. - 10 05 - 10 50

4. - 11 20 - 12 05

5. - 12 25 - 13 10

6. - 13 20 - 14 05

7. - 14 15 - 15 00

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

patyciu dezute

 „Patyčių dėžutė“ – tai platforma, skirta mokiniams, jų tėvams ir mokytojams anonimiškai pranešti apie patyčias mokykloje

 

 

 

 panele2

 stt baneris 2

tv linija 250

kokybes krepselis

 projektas

420x594 pienasvaisiai t

SRF logo 

pr rem1



pr rem3

 

 

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Mūsų gimnazija 2017-2020 m. dalyvauja ES projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001), įgyvendinamame pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą.

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto metu gimnazija bus aprūpinta gamtos ir technologinių mokslų (GTM) mokymo priemonių bei įrangos komplektais pagal mokinių skaičių. Projekto įgyvendinimas prisidės prie gamtos ir technologinių mokslų populiarinimo, šių dalykų ugdymo kokybės, didins mokyklos veiklos efektyvumą.

Informaciją apie projektą galima rasti ŠAC svetainėje:

http://www.sac.smm.lt/

2024  Antazavės Juozo Gruodžio pagrindinė mokykla