Diena Kernavėje

1tituline2tituline

    Ketvirtadienį (rugsėjo 12 d.) 6-os ir 7-os kl. mokiniai, vykome į Kernavę. Čia praleidome visą dieną, kadangi turėjome įvairių veiklų. Viena iš jų buvo istorijos pamoka ,,Kernavė –XIII a. gyvenvietė“. Apie Kernavės gyvenvietės istoriją – kaip ji atsirado, keitėsi ir išnyko sužinojome lankydamiesi Kernavės archeologinės vietovės muziejuje, o kaip čia gyveno žmonės, kuo jie vertėsi, kodėl šią gyvenvietę galima vadinti miestu ir kodėl jo pastatai buvo mediniai, o ne mūriniai aiškinomės apsilankę atkurtame mieste edukaciniame užsiėmime ,,Viduramžių miestas“. Čia aplankėme net tris sodybas, kartu su gide Deimante nustatėme, kokiais amatais jie vertėsi, įvertinome jų gyvenimo sąlygas, o ištyrinėję šios vietovės reljefą, supratome, kodėl čia kūrėsi gyventojai.


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13 1

13 2

13

14 1

14


    Ne tik sužinojome piliakalnių pavadinimus, bet ir į juos įkopėme, o įkopę galėjome pasigrožėti nuo piliakalnių atsivėrusiais vaizdais. Grįžę į muziejų ir pasiskirstę grupėmis atlikome įvairias istorijos mokytojų paruoštas užduotis - taip susipažinome su šio muziejaus eksponatais – šioje teritorijoje rastais archeologų radiniais.


16

17

18

19

20

    Išvykos metu susipažinome su dviem profesijomis – archeologo ir restauratoriaus darbu. Muziejuje pamatėme ne tik kaip atrodo archeologinė perkasa – archeologų darbo vieta, bet ir pamatėme jų darbo įrankius, priemones, galėjome pasižiūrėti filmą, kaip dirba archeologai.

    Apsilankę muziejuje esančioje restauravimo laboratorijoje susitikome su šios laboratorijos darbuotoja, kuri pristatė restauratoriaus profesiją ir radinių restauravimo procesą. Dabar žinome, kaip patenka radiniai į muziejų, kokį kelią jie turi nueiti, ką reiškia radinį ,,užkonservuoti“, kaip jį atkurti ir išsaugoti. Be to, apžiūrėjome restauratorių darbo vietą, įrankius, su kuriais jie dirba, uždavėme mums rūpimus klausimus.

21

22

23

24

25

26

27

28

29

    Be to, aplankėme Švč. Mergelės Marijos Škaplierinės bažnyčią, šalia jos esančią koplytėlę, mauzoliejų ir, žinoma, ieškojome Kernavės miestelio talismano ir turistų numylėtinio – katino ryžiko, vardu Naglis. Dar vykdami į Kernavę sužinojome jo istoriją, ją mums papasakojo mokytoja Jovita. Ne tik ieškojome, bet ir suradome, o neabejingi Naglio gerovei dar ir vieną kitą eurą paaukojo...

    Atlikę visas užduotis laiką visi kartu leidome ant Balto kalno – Neries upės skardžio, nuo kurio atsiveria nuostabus gamtovaizdis. Čia surengėme pikniką, žaidėme įvairius žaidimus, bendravome ir grožėjomės Neries vingiais.

30

31

32

33

34

    Ši ekskursija man labai patiko... Daug laiko praleidome gamtoje, labiau pažinome vienas kitą ir pamatėme, sužinojome ir patyrėme daug naujų dalykų.

    Dėkojame mokyklos direktorei Aldonai Svidinskienei už sudarytas sąlygas mokytis ne mokykloje ir ne iš vadovėlių, už galimybę mokytis kitur ir kitaip.


Rusnė Buivydaitė, 6 kl. mokinė
Jovita Vainikevičiūtė, istorijos mokytoja

Kontaktai

Biudžetinė įstaiga

Dvaro g. 4, Antazavės k.,
32260 Zarasų r.

Tel./faks. (8 385) 41 418
El. p.
antazaves.mok@zarasai.lt

Juridinių asmenų registras,
kodas 190205194

emokykla 120

Pamokų laikas

1. - 8 15 - 9 00

2. - 9 10 - 9 55

3. - 10 05 - 10 50

4. - 11 20 - 12 05

5. - 12 25 - 13 10

6. - 13 20 - 14 05

7. - 14 15 - 15 00

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

patyciu dezute

 „Patyčių dėžutė“ – tai platforma, skirta mokiniams, jų tėvams ir mokytojams anonimiškai pranešti apie patyčias mokykloje

 

 

 

 panele2

 stt baneris 2

tv linija 250

kokybes krepselis

 projektas

420x594 pienasvaisiai t

SRF logo 

pr rem1



pr rem3

 

 

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Mūsų gimnazija 2017-2020 m. dalyvauja ES projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001), įgyvendinamame pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą.

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto metu gimnazija bus aprūpinta gamtos ir technologinių mokslų (GTM) mokymo priemonių bei įrangos komplektais pagal mokinių skaičių. Projekto įgyvendinimas prisidės prie gamtos ir technologinių mokslų populiarinimo, šių dalykų ugdymo kokybės, didins mokyklos veiklos efektyvumą.

Informaciją apie projektą galima rasti ŠAC svetainėje:

http://www.sac.smm.lt/

2024  Antazavės Juozo Gruodžio pagrindinė mokykla